REGULAMIN WYCIECZEK- najważniejsze pytania i odpowiedzi.
OFERTA:
- Na stronie internetowej nie ma cen wycieczek szkolnych i grupowych, gdzie je znaleźć?
Każdą wycieczkę dla grupy zorganizowanej wyceniamy indywidulanie w zależności od: liczebności grupy, zapotrzebowani, preferencji co do miejsca wyjazdu itp. Aby ustalić koszt konkretnej wycieczki prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
- Czy można zmodyfikować program wycieczki przedstawiony przez biuro?
Oczywiście, plan każdej wycieczki może zostać zmodyfikowany, jesteśmy otwarci na wszelkie zmiany oraz sugestie i pomysły Klienta.
- Dla jakich grup organizujecie wycieczki?
Zajmujemy się organizacją wycieczek dla grup tj.: szkoły, różnego rodzaju zszerszenia, dla nauczycieli, dla firm, wyjazdy szkoleniowe, pielgrzymów.
PLANOWANIA WYJAZDU:
- Kiedy należy zgłosić się do biura, celem realizacji wycieczek szkolnych?
Zapytania o wycieczki szkolne należy kierować do biura z dużym wyprzedzeniem, np. wyjazd planowany na maj, dobrze byłoby zgłosić już w październiku.
- Czy przygotowanie oferty cenowej zobowiązuje do czegoś Klienta?
Nie. Propozycje wycieczek, które przygotowujemy, nie są zobowiązujące.
- Jak rezerwować wycieczki?
Celem rezerwacji wycieczki zarówno grupowej, jak i indywidulanej, prosimy kierować telefonicznie lub mailowo. Dalsze szczegóły ustalane są na bieżąco podczas kontaktu z Klientem.
- Czy istnieje możliwość łączenia małych grup z różnych szkół?
Staramy się za każdym razem wychodzić naprzeciw oczekiwaniom Klienta, jeśli zajdzie taka potrzeba oraz akceptacja pomysłu w obu szkołach, jesteśmy w stanie zrealizować taką wycieczkę.
CENY WYCIECZEK:
- Co jest wliczone w cenę wycieczki?
Każda wycieczka w swoim opisie zawiera dokładną informację, co zawarte jest w cenie. Wycieczki weekendowe- indywidualne: usługa transportowa, przewodnik, pilot, ubezpieczenie, natomiast wycieczki szkolne: usługa transportowa, przewodnik, pilot, ubezpieczenie, najczęściej bilety wstępu, wyżywienie jeśli jest potrzebne.
- Czy nauczyciel płaci za wycieczkę szkolną?
Nie, nauczyciel nie płaci za wycieczkę.
- Czy biuro honoruje Bon Turystyczny?
Oczywiście, wycieczkę można opłacić w formie Bonu Turystycznego, należy jednak zgłosić ten fakt przy zamówieniu.
ZMIANY W ZAMÓWIONEJ WYCIECZCE:
- Kilkoro uczestników wycieczki zrezygnowało z wyjazdu. Jak wpłynie to na dotychczasową cenę i kiedy należy zgłosić taką informację?
Jakąkolwiek zmianę w liczebności grupy, zamianie uczestników wyjazdu itp. należy zgłosić do biura jak najszybciej. Ostateczne zmiany są przyjmowanie nie później, jak 7 dni przed wyjazdem. Kosztorys każdorazowo jest ponownie opracowywany na podstawie nowej liczebności grupy, wówczas weryfikujemy, jak wpłynie na cenę ostateczną.
- Co, jeśli okaże się w dniu wycieczki, że uczestnik nie stawi się na miejsce zbiórki i tym samym nie pojedzie z grupą?
Jeśli do biura nie zgłoszono wcześniej informacji, że któryś z uczestników nie jedzie na wycieczkę, wpłacony zadatek nie będzie zwrotny, ponieważ biuro zobowiązane jest już wówczas do pokrycia rzeczywistych kosztów wycieczki za uprzednio podaną liczbę uczestników.